Na podbój świata - Jacht Piramida w Grecji - by Marcin Cegliński

Jacht Piramida - Grecja
Przejdź do treści

Menu główne:

W tym roku postanowiłem z całą rodziną wyjechać na wakacje. Pakujemy się i na cały lipiec wyjeżdżamy nad zalew. Umówiłem się telefonicznie z obsługą hotelu na wyspie, że przypomną mi o opłaceniu rezerwacji, żeby później nie było kłopotów. Na razie wstępnie zarezerwowano termin. Pani przez telefon oznajmiła, że zapisała nas od pierwszego na cały miesiąc. Wpis zrobiła ołówkiem o Piramidzie, żeby jak powiedziała w razie rezygnacji można było skorygować.
Niestety nikt nie zadzwonił, a ja zapomniałem.Ostatniego dnia czerwca załadowaliśmy bagaże i w drogę. Na miejscu okazało się, że ktoś wymazał gumką wpis i nie mamy pokoju. Hotel nie wypalił, ale od czego wakacyjne pomysły. Po drodze nad zalew widziałem reklamę. Jachty do wynajęcia. ta sama reklama wisiała przy plaży. Jeden telefon i wynajęliśmy żaglówkę, na której pomieściliśmy się wszyscy.Po miesiacu Tychy, kiedy oddawaliśmy jacht, poszliśmy do hotelu podziękować za całe nieporozumienie. Mieliśmy tak udane wakacje, których nie zapomnimy, nawet gdy już będziemy starzy.